Total de visualizações de página

sábado, 10 de março de 2012

The Stylistics You Make Me Feel Brand New


File:Stylistics80.jpg

My love, I'll never find the words, my love




To tell you how I feel, my love


Mere words, could not explain










Precious love, you held my life within your hands


Created everything I am


Taught me how to live again










Only you came when I needed a friend


Believed in me through thick and thin


This song is for you


Filled with graditude and love










God bless you


You make me feel brand new


For God bless me with you


You make me feel brand new


I sing this song 'cause you


Make me feel brand new










My love, when ever I was insecure


You built me up and made me sure


You gave, my pride, back to me










Precious friend, with you I'll always have a friend


You're someone who I can depend


To walk a path that sometimes bends










Without you, life has no meaning or rhyme


Like notes to a song out of time


How can I repay


You for havin' faith in me










God bless you


You made me feel brand new


For God bless me with you


You made me feel brand new


I sing this song for you



Você faz com que me sinta renovado



Meu amor


Eu nunca encontrarei palavras, meu amor


Para dizer como me sinto, meu amor


Meras palavras não poderiam explicar


Precioso amor


Você prendeu minha vida em suas mãos


Criando tudo o que sou


Me ensinou a viver outra vez






Só você


Veio (Se preocupou) quando eu precisei de um amigo


Acreditou em mim, e com firmeza (nos bons e maus momentos)


Esta música é para você


Cheia de gratidão e amor






Deus te abençoe


Você faz com que me sinta renovado


Por Deus ter me abençoado com você


Você faz com que me sinta renovado


Eu canto essa música porque


Você faz com que me sinta renovado






Meu amor


Quando eu estive inseguro


Você me levantou e me fez ter certeza


Você devolveu meu orgulho


Amiga preciosa


Com você eu sempre terei uma amiga


Você é alguém que eu posso depender


Para andar em um caminho que nunca termina






Sem você


Minha vida não tem sentido ou rima


Como notas para uma música fora do rítmo


Como eu posso retribuir


Por Você acreditar em mim











Nenhum comentário: